1. importsource = "10453830-2001-01.txt"
Se encontraron 21 resultados.
Artículo:

Program evaluation using hierarchical linear modeling with curriculum-based measurement reading probes

Autor:

Scott A Stage

Página:

91

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 424311
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Rediscovering reality: Considering what works in the classroom

Autor:

William J Matthews

Shannon Kay

Página:

113

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 424312
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evidence-based intervention programs: Rethinking, refining, and renaming the new standing section of School Psychology Quarterly

Autor:

Karen Callan Stoiber

Thomas R Kratochwill

Página:

1

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 593036
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Early childhood education: A meta-analytic affirmation of the short- and long-term benefits of educational opportunity

Autor:

Kevin M Gorey

Página:

9

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 593037
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

WISC-III predictors of academic achievement for children with learning disabilities: Are global and factor scores comparable?

Autor:

James B Hale

Catherine A Fiorello

Jack A Kavanagh

Jo-Ann B Hoeppner

Rebecca A Gaither

Página:

31

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 593038
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Enlace directo