1. importsource = "10558896-2008-01.txt"
Se encontraron 24 resultados.
Artículo:

Blogging in the Classroom: A Preliminary Exploration of Student Attitudes and Impact on Comprehension

Autor:

Nicole Ellison

Yuehua Wu

Página:

99

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

2008

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2008-01.txt

  • Documento número 251908
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Designing Multimedia Case-Based Instruction Accommodating Students’ Diverse Learning Styles

Autor:

Ikseon Choi

Sang Joon Lee

Jong Won Jung

Página:

5

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

2008

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2008-01.txt

  • Documento número 774829
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

American Music Immersion: Influencing Factors and Its Impact on Taiwanese EFL Learners Engaged in Web-Based, Multimedia Music Study

Autor:

Robert Beasley

Franklin College

Página:

27

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

2008

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2008-01.txt

  • Documento número 774830
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Developing and Evaluating an Interactive Multimedia Instructional Tool: Learning Outcomes and User Experiences of Optometry Students

Autor:

Ling Wang

Página:

43

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

2008

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2008-01.txt

  • Documento número 774831
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning “Goal Programming” Using an Interactive Multimedia Courseware: Design Factors and Students’ Preferences

Autor:

Baharuddin Aris

Maizah Hura Ahmad

Mohamad Bilal Ali

Jamalludin Harun

Zaidatun Tasir

Página:

59

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

2008

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2008-01.txt

  • Documento número 774832
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:45 a. m.
  • Enlace directo