- importsource = "15372456-2006-03.txt"
- Artículo:
Target Populations for Online Education
- Autor:
Manouchehr Tabatabaei
Bea Schrottner
Han Reichgelt
- Página:
401
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
3
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-03.txt
- Documento número 224529
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
E-Learning in Thailand: An Analysis and Case Study
- Autor:
Pannee Suanpang
Peter Petocz
- Página:
415
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
3
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-03.txt
- Documento número 224530
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Markers Assistant - A Software Solution for the Management of the Assessment Process
- Autor:
Jason Wells
- Página:
439
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
3
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-03.txt
- Documento número 224531
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Faculty Best Practices Using Blended Learning in E-Learning and Face-to-Face Instruction
- Autor:
Fernando Mortera-Gutiérrez
- Página:
313
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
3
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-03.txt
- Documento número 1117107
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Classroom Research Study Concerning the Application of a Framework for Planning and Sequencing E-Learning Student Interactions
- Autor:
Cynthia Bambara
Dana Lambert
Shelly Andrews
Clifford Harbour
- Página:
339
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
3
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-03.txt
- Documento número 1117108
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:22:34 a. m.
- Enlace directo