- importsource = "15372456-2009-03.txt"
- Artículo:
Relationships between Emotional States and Emoticons in Mobile Phone Email Communication in Japan
- Autor:
Kato, Shogo
Kato, Yuuki
Scott, Douglass
- Página:
385
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 224634
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Pilot Study to Investigate the Effectiveness of Multimedia CD-ROM Vis-À-Vis Traditional Print-Based Technology in Teaching Fourth-Grade Children
- Autor:
Shana, Zuhrieh A.
- Página:
403
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 224635
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design Considerations for Today's Online Learners: A Study of Personalized, Relationship-Based Social Awareness Information
- Autor:
Heo, Misook
- Página:
293
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 621816
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Context Awareness System for Online Learning: Design Based Research
- Autor:
Laffey, James
Amelung, Chris
Goggins, Sean
- Página:
313
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 621817
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
New Tools for an Ancient Craft: The Use of eCases in Chinese Medicine Education
- Autor:
Zhi-Xiu Lin
Lam, Paul
Wong, Alex
Ze-Bo Cen
- Página:
331
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
julio – septiembre 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-03.txt
- Documento número 621818
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:41 a. m.
- Enlace directo