- importsource = "173007-1991-03.txt"
- Artículo:
Project profile: Niños especiales program: A culturally sensitive early intervention model
- Autor:
Mary Beth Bruder
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-03.txt
- Documento número 1569150
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Project profile: use of a language interaction in the preschools
- Autor:
Lucille Weistich
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-03.txt
- Documento número 1569151
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Measuring change in children and families
- Autor:
Penny Hauser-Cram
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-03.txt
- Documento número 1569152
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The legal and policy implication of third party reimbursement for early childhood services
- Autor:
Mark C. Weber
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-03.txt
- Documento número 1569153
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Book review: Research in infant assessment by march of dimes birth defects foundation
- Autor:
James M. Helm
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
15
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1991
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1991-03.txt
- Documento número 1569154
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:53 a. m.
- Enlace directo