- importsource = "173007-2003-03.txt"
- Artículo:
Families perceptions of the ability to pay early intervention services
- Autor:
Patrick Shannon
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
25
- Número:
3
- Periodo:
Invierno-Primavera 2003
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-2003-03.txt
- Documento número 1634205
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interdisciplinary collaboration among ealry intervention faculty members
- Autor:
Alison E. Mellin
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
25
- Número:
3
- Periodo:
Invierno-Primavera 2003
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-2003-03.txt
- Documento número 1634206
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of toys or group composition for children with disabilities: a synthesis
- Autor:
Ae-Hwa Kim
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
25
- Número:
3
- Periodo:
Invierno-Primavera 2003
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-2003-03.txt
- Documento número 1634207
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of service coordinator variables on individualized family service plans
- Autor:
Lee Ann Jung
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
25
- Número:
3
- Periodo:
Invierno-Primavera 2003
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-2003-03.txt
- Documento número 1634208
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using self-assessments in early intervention training
- Autor:
Sharon M. Darling
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
25
- Número:
3
- Periodo:
Invierno-Primavera 2003
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-2003-03.txt
- Documento número 1634209
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-10