1. isn = "10453830"
Se encontraron 551 resultados.
Artículo:

Understanding children's coping

Autor:

Erica Frydenberg

Everarda Cunningham

Página:

433

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

14

Número:

4

Periodo:

invierno 1999

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1999-04.txt

  • Documento número 593034
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Preventing and managing adolescent health problems

Autor:

Thomas J Power

Lora Tuesday Heathfield

Página:

439

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

14

Número:

4

Periodo:

invierno 1999

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1999-04.txt

  • Documento número 593035
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evidence-based intervention programs: Rethinking, refining, and renaming the new standing section of School Psychology Quarterly

Autor:

Karen Callan Stoiber

Thomas R Kratochwill

Página:

1

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 593036
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Early childhood education: A meta-analytic affirmation of the short- and long-term benefits of educational opportunity

Autor:

Kevin M Gorey

Página:

9

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 593037
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

WISC-III predictors of academic achievement for children with learning disabilities: Are global and factor scores comparable?

Autor:

James B Hale

Catherine A Fiorello

Jack A Kavanagh

Jo-Ann B Hoeppner

Rebecca A Gaither

Página:

31

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 593038
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:17 a. m.
  • Enlace directo