- importsource = "00219584-1980-05.txt"
- Artículo:
Symposium: Inorganic Chemistry in the Curriculum: What Should be Left In and What Should Be Left Out
- Autor:
E. K. Mellon
- Página:
347
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
57
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1980
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1980-05.txt
- Documento número 1129873
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:16 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:16 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Some conclusions and recommendations from the McMaster conference
- Autor:
R. J. Gillespie
D. A. Humphreys
- Página:
348
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
57
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1980
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1980-05.txt
- Documento número 1129874
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:16 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:16 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Impressions of the McMaster Conference on new directions in the chemistry curriculum
- Autor:
George M. Bodner
J. Dudley Herron
- Página:
349
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
57
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1980
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1980-05.txt
- Documento número 1129875
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:16 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:16 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Correlating Celsius and Fahrenheit temperatures by the "unit calculus"
- Autor:
George Gorin
- Página:
350
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
57
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1980
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1980-05.txt
- Documento número 1129876
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:16 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:16 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An essay on "Significance"
- Autor:
F. M. Menger
- Página:
351
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
57
- Número:
5
- Periodo:
mayo 1980
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1980-05.txt
- Documento número 1129877
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:16 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:24:16 a. m.
- Enlace directo