1. importsource = "03601315-2008-09.txt"
Se encontraron 96 resultados.
Artículo:

The effect of a computer-based cartooning tool on children’s cartoons and written stories

Autor:

M. Madden

P.W.H. Chung

C.W. Dawson

Página:

900

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 797287
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A novel approach for assisting teachers in analyzing student web-searching behaviors

Autor:

Gwo-Jen Hwang

Pei-Shan Tsai

Chin-Chung Tsai

Judy C.R. Tseng

Página:

926

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 797288
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effect of scaffolding students’ context-generating cognitive activity in technology-enhanced case-based learning

Autor:

Stavros N. Demetriadis

Pantelis M. Papadopoulos

Ioannis G. Stamelos

Página:

939

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 797289
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Research and trends in the field of e-learning from 2001 to 2005: A content analysis of cognitive studies in selected journals

Autor:

Meilun Shih

Jui Feng

Chin-Chung Tsai

Página:

955

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 797290
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Influence of gender, program of study and PC experience on unethical computer using behaviors of Turkish undergraduate students

Autor:

Yavuz Akbulut

Ömer Uysal

Hatice Ferhan Odabasi

Página:

485

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 983558
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo