- importsource = "03601315-2010-09.txt"
- Artículo:
Instruments to explore blended learning: Modifying a method to analyse online communication for the analysis of face-to-face communication
- Autor:
Bas A. de Leng
Diana H.J.M. Dolmans
H.(Jeroen) H.L.M. Donkers
Arno M.M. Muijtjens
Cees P.M. van der Vleuten
- Página:
644
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694478
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design exemplars for synchronous e-learning: A design theory approach
- Autor:
Stefan Hrastinski
Christina Keller
Sven A. Carlsson
- Página:
652
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694479
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From participation to dropout: Quantitative participation patterns in online university courses
- Autor:
Nicolae Nistor
Katrin Neubauer
- Página:
663
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694480
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the cognitive loads of high-school students as they learn concepts in web-based environments
- Autor:
Cheng-Chieh Chang
Fang-Ying Yang
- Página:
673
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694481
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning by generating vs. receiving instructional explanations: Two approaches to enhance attention cueing in animations
- Autor:
Björn B. de Koning
Huib K. Tabbers
Remy M.J.P. Rikers
Fred Paas
- Página:
681
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694482
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo