1. importsource = "03601315-2010-09.txt"
Se encontraron 129 resultados.
Artículo:

Instruments to explore blended learning: Modifying a method to analyse online communication for the analysis of face-to-face communication

Autor:

Bas A. de Leng

Diana H.J.M. Dolmans

H.(Jeroen) H.L.M. Donkers

Arno M.M. Muijtjens

Cees P.M. van der Vleuten

Página:

644

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694478
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Design exemplars for synchronous e-learning: A design theory approach

Autor:

Stefan Hrastinski

Christina Keller

Sven A. Carlsson

Página:

652

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694479
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From participation to dropout: Quantitative participation patterns in online university courses

Autor:

Nicolae Nistor

Katrin Neubauer

Página:

663

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694480
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring the cognitive loads of high-school students as they learn concepts in web-based environments

Autor:

Cheng-Chieh Chang

Fang-Ying Yang

Página:

673

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694481
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning by generating vs. receiving instructional explanations: Two approaches to enhance attention cueing in animations

Autor:

Björn B. de Koning

Huib K. Tabbers

Remy M.J.P. Rikers

Fred Paas

Página:

681

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694482
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo