- importsource = "1537260X-2006-02.txt"
- Artículo:
Is Accreditation Good for the Strategic Decision Making of Traditional Business Schools?
- Autor:
Scott D. Julian
Joseph C. Ofori-Dankwa
- Página:
225
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
5
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2006
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2006-02.txt
- Documento número 831825
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Business Research and Chinese Patriotic Poetry: How Competition for Status Distorts the Priority Between Research and Teaching in U.S. Business Schools
- Autor:
Michael M. Harmon
- Página:
234
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
5
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2006
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2006-02.txt
- Documento número 831826
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction: On Human Resources, Humility, and Humor
- Autor:
J. Ben Arbaugh
- Página:
244
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
5
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2006
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2006-02.txt
- Documento número 831827
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Future of Human Resource MAnagement, 64 Thought Leaders Explore the Critical HR Issues of Today and Tomorrow
- Autor:
Mike Losey
Sue Meisinger
Dave Ulrich
Katherine A. Karl
- Página:
245
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
5
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2006
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2006-02.txt
- Documento número 831828
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Performance Management: Concepts, Skills, and Exercises
- Autor:
Robert L. Cardy
Paul Lyons
- Página:
246
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
5
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2006
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2006-02.txt
- Documento número 831829
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:48:54 a. m.
- Enlace directo