- isn = "00178012"
- Artículo:
Business units often take charge of formulating strategy in today's environment, but they can easily get lost in a thicket of weeds-too many customers, products, and services. "Strategic Renewal for Business Units"
- Autor:
John O. Whitney.
- Página:
84
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
74
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1996
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1996-04.TXT
- Documento número 1544905
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Our understanding of how markets operate is based on the traditional assumption of diminishing returns: products or companies that get ahead in a market eventually run into limitations. But, in this century, Western economies have undergone a transformation from bulk-material manufacturing to the design and use of technology-from processing resources to processing information, from the application of raw energy to the application of ideas. As this shift in production has occurred, the mechanisms that determine economic behavior have also shifted-from diminishing returns to increasing returns.
- Página:
100
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
74
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1996
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1996-04.TXT
- Documento número 1544906
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In recent years, there has been more hype than progress in creating seamless networks of computer-integrated factories. "The Real Virtual Factory,"
- Autor:
David M.Upton
Andrew Mc-Afee.
- Página:
123
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
74
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1996
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1996-04.TXT
- Documento número 1544907
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Increasingly, companies are less focused on selling products and more interested in keeping customers. Ideally, they want to at-tract and keep only high-value cus-tomers. "Manage Marketing by the customer equity test."
- Autor:
Robert C. Blattberg
John Deighton.
- Página:
136
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
74
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1996
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1996-04.TXT
- Documento número 1544908
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ideas at Work. Many U.S companies are eager to form partnerships with their suppliers, but doing so seems like an insurmountable task.
- Página:
42
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
74
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1996
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1996-04.TXT
- Documento número 1544909
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:06 a. m.
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