- isn = "01430343"
- Artículo:
Attention Deficit Hyperactivity Disorder: Classroom Intervention Strategies
- Autor:
George J. Dupaul
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Abril 1991
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1991-01.txt
- Documento número 1569623
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reducing Child Tantrums Through Self Instructional Parent Training Materials
- Autor:
George T. Endo
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Abril 1991
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1991-01.txt
- Documento número 1569624
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Same Age Tutoring Mastery Learning And The Mixed Ability Teaching Of Reading
- Autor:
M. Pitchford
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Abril 1991
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1991-01.txt
- Documento número 1569625
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
State Of The Procedures For Translating Validating And Using Psycho educational Test In Cross Cultural
- Autor:
Bruce A. Bracken
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Abril 1991
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1991-01.txt
- Documento número 1569626
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Self Concepts Of Teachers As Related To The Types Of Problems For Which They Reter Students For Psychological Help
- Autor:
R. Itskowitz, T. Abend
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Abril 1991
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1991-01.txt
- Documento número 1569627
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo