1. isn = "10453830"
Se encontraron 551 resultados.
Artículo:

Program evaluation using hierarchical linear modeling with curriculum-based measurement reading probes

Autor:

Scott A Stage

Página:

91

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 424311
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Rediscovering reality: Considering what works in the classroom

Autor:

William J Matthews

Shannon Kay

Página:

113

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

1

Periodo:

primavera 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-01.txt

  • Documento número 424312
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teachers' perceptions of their relationships with students: Effects of child age, gender, and ethnicity of teachers and children

Autor:

Elizabeth W Saft

Robert C Pianta

Página:

125

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

2

Periodo:

verano 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-02.txt

  • Documento número 424313
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The sequential introduction of compliance training components with elementary-aged children in general education classroom settings

Autor:

Alisha D Ford

D Joe Olmi

Ron P Edwards

Daniel H Tingstrom

Página:

142

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

2

Periodo:

verano 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-02.txt

  • Documento número 424314
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Social skill training in an integrated preschool program

Autor:

Hindi M Guglielmo

Georgiana Shick Tryon

Página:

158

Publicación:

School Psychology Quaterly

Volúmen:

16

Número:

2

Periodo:

verano 2001

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2001-02.txt

  • Documento número 424315
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
  • Enlace directo