- isn = "10453830"
- Artículo:
Program evaluation using hierarchical linear modeling with curriculum-based measurement reading probes
- Autor:
Scott A Stage
- Página:
91
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-01.txt
- Documento número 424311
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rediscovering reality: Considering what works in the classroom
- Autor:
William J Matthews
Shannon Kay
- Página:
113
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
1
- Periodo:
primavera 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-01.txt
- Documento número 424312
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers' perceptions of their relationships with students: Effects of child age, gender, and ethnicity of teachers and children
- Autor:
Elizabeth W Saft
Robert C Pianta
- Página:
125
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 424313
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The sequential introduction of compliance training components with elementary-aged children in general education classroom settings
- Autor:
Alisha D Ford
D Joe Olmi
Ron P Edwards
Daniel H Tingstrom
- Página:
142
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 424314
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social skill training in an integrated preschool program
- Autor:
Hindi M Guglielmo
Georgiana Shick Tryon
- Página:
158
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
verano 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-02.txt
- Documento número 424315
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo