1. isn = "00178012"
Se encontraron 7018 resultados.
Artículo:

Target the Almost Rich

Página:

22

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

80

Número:

6

Periodo:

Junio 2002

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2002-06.txt

  • Documento número 1545200
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Where's the Green in Green Business?

Página:

28

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

80

Número:

6

Periodo:

Junio 2002

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2002-06.txt

  • Documento número 1545201
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Books in Brief

Página:

30

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

80

Número:

6

Periodo:

Junio 2002

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2002-06.txt

  • Documento número 1545202
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

HBR Case Study. The Skeleton in the Corporate Closet. A startling discovery in GPC's archives suggests that the company's revered founder might have stolen his first product idea. It's a potential PR disaster, but more, an ethical dilemma. Should the company focus on making reparations or preserving its reputation?

Autor:

Julia Kirby

Página:

35

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

80

Número:

6

Periodo:

Junio 2002

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2002-06.txt

  • Documento número 1545203
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

HBR at Large. My Week as a Room-Service Waiter at the Ritz. You can learn a lot from closely observing a business committed to excellent customer service; you can learn even more from actually trying to provide that service. An editor's stint as a Ritz-Carlton room-service waiter yields numerous lessons that any company determined to satisfy customers can apply to its own situation.

Página:

50

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

80

Número:

6

Periodo:

Junio 2002

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2002-06.txt

  • Documento número 1545204
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
  • Enlace directo