- isn = "00178012"
- Artículo:
Business spend billions on health insurance, yet employees remain unhappy with the coverage places control over costs and care directly in the hands of employees
- Autor:
Regina E. Herzlinger
- Página:
44
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-07.txt
- Documento número 1545220
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
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- Artículo:
The author of best-seller Kitchen Confidential and executive chef of the New York’s brasserie Les Halles explains the secret behind his success: a rigid management structure based more on a military model than on any modern theory. But if you think Bourdain is only a traditionalist, think again. His kitchen is a politically incorrect place whose tribal culture demands and nurtures absolute loyalty
- Página:
57
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-07.txt
- Documento número 1545221
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
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- Artículo:
Most people think of paranoia as a pathological condition, and it is. But there’s another type of paranoia called prudent paranoia –that’s actually quite healthy. It can be a sign of high emotional intelligence and be used to again advantage in the workplace
- Autor:
Roderick M. Kramer
- Página:
62
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-07.txt
- Documento número 1545222
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
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- Artículo:
Here’s some bad news: the tactics you’ve used in recent years to boots revenue are running out of steam. Now for the good news: you’re probably sitting on a solution to the problem. Learn how to make the most of hidden assets that can be leveraged to generate strong and sustained growth
- Autor:
Adrian J. Slywotzky
Richard Wise
- Página:
72
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-07.txt
- Documento número 1545223
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
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- Artículo:
Who wouldn’t want loyal customer? Don’t they bring in all the profits? New research says no. Not all loyal customers are profitable, and many disloyal ones are highly valuable. A new approach to customer segmentation can tell you which customers are worth courting and how to make the most money serving them
- Autor:
Werner Reinartz
V. Kumar
- Página:
86
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-07.txt
- Documento número 1545224
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
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