- isn = "00178012"
- Artículo:
The Sputtering R&D Machine. HomeStar has been the top innovator in the appliance industry for years, but upstart Vanguard has grabbed the spotlight with its wildly popular retro line. HomeStar's legendary head of R&D dismisses the Vanguard threat, but the CEO is worried: Is the R&D department out of touch?
- Autor:
Martha Craumer
- Página:
25
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-08.txt
- Documento número 1545235
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
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- Artículo:
Inspiring Innovation. You can't turn ideas into profits until you've got ideas. So how do you help all the talented people on your team come up with them? We asked 16 innovation experts from CEOs to entrepreneurs to inventors-what they do to inspire creativity within their organizations.
- Página:
39
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-08.txt
- Documento número 1545236
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
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- Enlace directo
- Artículo:
P.C. Vey illustrate the funny side of idea generation.
- Autor:
Brain Drain
Aaron Bacall
Dave Carpenter
Leo Cullum
Scott Arthur Masear
- Página:
72
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-08.txt
- Documento número 1545237
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
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- Artículo:
Stumbling into Brilliance. Many of the greatest discoveries happen by accident, not design.
- Autor:
Danny Hillis
- Página:
152
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-08.txt
- Documento número 1545238
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
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- Artículo:
Creativity Under the Gun. People often say they do their best work when time is tight. But recent research shows that while time pressure may drive people to get things done-and may even make them feel more creative-it actually makes them less apt to innovate. There are ways, however, to counter the ill effects of the deadline crunch.
- Autor:
Teresa M. Amabile
Constance N. Hadley
Steven J. Kramer
- Página:
52
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-08.txt
- Documento número 1545239
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
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