1. importsource = "03601315-2010-09.txt"
Se encontraron 129 resultados.
Artículo:

Gender differences in adolescents’ out-of-school literacy practices: A multifaceted approach

Autor:

Asli Ünlüsoy

Mariëtte de Haan

Paul M. Leseman

Claudia van Kruistum

Página:

742

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694488
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Web 2.0-based collaborative annotation system for enhancing knowledge sharing in collaborative learning environments

Autor:

Addison Y.S. Su

Stephen J.H. Yang

Wu-Yuin Hwang

Jia Zhang

Página:

752

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694489
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning computer programming: Implementing a fractal in a Turing Machine

Autor:

767

Gilney F. Zebende

Marcelo A. Moret

Página:

Hernane B. de B. Pereira

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694490
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The design and implementation of a holistic training model for language teacher education in a cyber face-to-face learning environment

Autor:

Yuping Wang

Nian-Shing Chen

Mike Levy

Página:

777

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694491
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Sustaining iterative game playing processes in DGBL: The relationship between motivational processing and outcome processing

Autor:

Wen-Hao Huang

Wen-Yeh Huang

Jill Tschopp

Página:

789

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694492
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo