- importsource = "03601315-2010-09.txt"
- Artículo:
Gender differences in adolescents’ out-of-school literacy practices: A multifaceted approach
- Autor:
Asli Ünlüsoy
Mariëtte de Haan
Paul M. Leseman
Claudia van Kruistum
- Página:
742
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694488
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Web 2.0-based collaborative annotation system for enhancing knowledge sharing in collaborative learning environments
- Autor:
Addison Y.S. Su
Stephen J.H. Yang
Wu-Yuin Hwang
Jia Zhang
- Página:
752
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694489
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning computer programming: Implementing a fractal in a Turing Machine
- Autor:
767
Gilney F. Zebende
Marcelo A. Moret
- Página:
Hernane B. de B. Pereira
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694490
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The design and implementation of a holistic training model for language teacher education in a cyber face-to-face learning environment
- Autor:
Yuping Wang
Nian-Shing Chen
Mike Levy
- Página:
777
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694491
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sustaining iterative game playing processes in DGBL: The relationship between motivational processing and outcome processing
- Autor:
Wen-Hao Huang
Wen-Yeh Huang
Jill Tschopp
- Página:
789
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694492
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo