- isn = "03054985"
- Artículo:
The social origins of students identified as gifted and talented in England: a geo-demographic analysis
- Autor:
R. J. Campbell
R. D. Muijs
J. G. A. Neelands
W. Robinson
D. Eyre; R. Hewston
- Página:
103
- Publicación:
The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas
- Volúmen:
33
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-01.txt
- Documento número 332871
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reviewers
- Página:
121
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-02.txt
- Documento número 332872
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning in and for cross-school working
- Autor:
Harry Daniels
Jane Leadbetter
Alian Soares
Natasha MacNab
- Página:
125
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-02.txt
- Documento número 332873
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Public policy failure and fiasco in education: perspectives on the British examinations crises of 2000-2002 and other episodes since 1975
- Autor:
William Richardson
- Página:
143
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-02.txt
- Documento número 332874
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Regulatory intermediation and quality assurance in higher education: the case of the auditors
- Autor:
Roger King
Paul Griffiths
Ruth Williams
- Página:
161
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-02.txt
- Documento número 332875
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo