- isn = "0742051X"
- Artículo:
How Do Teachers Understand Research When They Read It?
- Autor:
John S. Zeuli
- Página:
29
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1994
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1994-01.TXT
- Documento número 1699291
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:28 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Place to Begin (Again) in Research on Student Motivation: Teachers' Beliefs
- Autor:
Susan Bobbitt Nolen
John G. Nicholls
- Página:
57
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1994
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1994-01.TXT
- Documento número 1699292
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:28 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Conversations with Student Teachers --Enhancing the Dialogue of Learning to Teach
- Autor:
Sue Johnston
- Página:
71
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1994
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1994-01.TXT
- Documento número 1699293
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:28 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reflective Writing as a Window on Preservice Teachers' Thought Processes
- Autor:
Linda A. Hoover
- Página:
83
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1994
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1994-01.TXT
- Documento número 1699294
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:28 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Locking Ourselves In: National Standards for the Teaching Profession
- Autor:
M. Bruce King
- Página:
95
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1994
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1994-01.TXT
- Documento número 1699295
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:28 p. m.
- Enlace directo