- importsource = "03601315-2010-05.txt"
- Artículo:
Junior high school students’ Internet usage and self-efficacy: A re-examination of the gender gap
- Autor:
Meng-Jung Tsai
Chin-Chung Tsai
- Página:
1182
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703277
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparison of teaching and learning outcomes between video-linked, web-based, and classroom tutorials: An innovative international study of profession education in physical therapy
- Autor:
Alice Y.M. Jones
Elizabeth Dean
Christina Hui-Chan
- Página:
1193
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703278
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Digital divides? Student and staff perceptions of information and communication technologies
- Autor:
Jenny Waycott
Sue Bennett
Gregor Kennedy
Barney Dalgarno
- Página:
1202
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703279
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School subject paradigms and teaching practice in lower secondary Swedish schools influenced by ICT and media
- Autor:
Per-Olof Erixon
- Página:
1212
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703280
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Engaging online learners: The impact of Web-based learning technology on college student engagement
- Autor:
Pu-Shih Daniel Chen
Amber D. Lambert
Kevin R. Guidry
- Página:
1222
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703281
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo