1. importsource = "03601315-2010-05.txt"
Se encontraron 126 resultados.
Artículo:

Junior high school students’ Internet usage and self-efficacy: A re-examination of the gender gap

Autor:

Meng-Jung Tsai

Chin-Chung Tsai

Página:

1182

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 703277
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comparison of teaching and learning outcomes between video-linked, web-based, and classroom tutorials: An innovative international study of profession education in physical therapy

Autor:

Alice Y.M. Jones

Elizabeth Dean

Christina Hui-Chan

Página:

1193

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 703278
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Digital divides? Student and staff perceptions of information and communication technologies

Autor:

Jenny Waycott

Sue Bennett

Gregor Kennedy

Barney Dalgarno

Página:

1202

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 703279
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

School subject paradigms and teaching practice in lower secondary Swedish schools influenced by ICT and media

Autor:

Per-Olof Erixon

Página:

1212

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 703280
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Engaging online learners: The impact of Web-based learning technology on college student engagement

Autor:

Pu-Shih Daniel Chen

Amber D. Lambert

Kevin R. Guidry

Página:

1222

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 703281
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo