- importsource = "00219584-1975-12.txt"
- Artículo:
A novel communications-skills-based approach to the instrumental laboratory
- Autor:
Arthur W. Varnes
David E. Wetmore
- Página:
801
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-12.txt
- Documento número 1127065
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Equations of state with two constants
- Autor:
Marwin K. Kemp
Richard E. Thompson
Dennis J. Zigrang
- Página:
802
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-12.txt
- Documento número 1127066
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Objective testing of chemistry graduate students in an Indian university
- Autor:
A. V. Khedekar
- Página:
803
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-12.txt
- Documento número 1127067
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A course which changed the attitudes of students towards science
- Autor:
Donald R. Leavers
- Página:
804
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-12.txt
- Documento número 1127068
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Preservation of reactive ions in solid solution
- Autor:
Ronald L. Rich
- Página:
805
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
52
- Número:
12
- Periodo:
diciembre 1975
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1975-12.txt
- Documento número 1127069
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:55 a. m.
- Enlace directo