- importsource = "00219584-1976-11.txt"
- Artículo:
A study of student perceptions of the mole concept
- Autor:
S. Novick
J. Menis
- Página:
720
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-11.txt
- Documento número 1127663
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Separation and identification of some FD&C dyes by TLC. An undergraduate laboratory experiment
- Autor:
Harold T. McKone
Gloria J. Nelson
- Página:
722
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-11.txt
- Documento número 1127664
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cannizzaro's atom-free stoichiometry
- Autor:
George S. Morrison
- Página:
723
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-11.txt
- Documento número 1127665
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Kiddie chem II. A course for children
- Autor:
LeRoy W. Haynes
David L. Powell
- Página:
724
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-11.txt
- Documento número 1127666
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical nomenclature versus that of other sciences
- Autor:
W. Conard Fernelius
Kurt Loening
Roy M. Adams
- Página:
726
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-11.txt
- Documento número 1127667
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:23:58 a. m.
- Enlace directo