- isn = "01430343"
- Artículo:
Self Modeling With Preschoolers: Is It Differenct?
- Autor:
Alaine Clark
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-01.txt
- Documento número 1569643
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Burnout Among School Psychologists In The USA: Further Data Related To Its Prevalence And Correlates; A Heterogeneous Of NASP Members Responded To A Survey That Included Tha Maslach Burnout Inventory And A Demographic And Job Functions Questionnaire
- Autor:
E. Scott Huebner
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-02.txt
- Documento número 1569644
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A South African Perspective An Cognitive Control Therapy For Learning Desbled Children; Cognitive Control Therapy Integrates Psychodynamic Principles And Cognitive Restructuring, Addressing Cognition And Affect Simultaneously
- Autor:
P. Engelbrecht
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-02.txt
- Documento número 1569645
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Paired Reading: An Evaluation Of A Parent Tutorial Program; The Effectiveness Of A Home Tutoring Program Entitled Paired Reading Was Evaluated, Using A Multiple Baseline Time Series Design
- Autor:
Marjorie Law
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-02.txt
- Documento número 1569646
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Incorporating A Brief Social Skills Unit Into The Regular Classroom Setting; Social Skills Training Provides A Cost Effective Way To Proactively Alter The Classroom Environment
- Autor:
Lois E. Possell
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-02.txt
- Documento número 1569647
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo