- isn = "10453830"
- Artículo:
The influence of attachment on school completion
- Autor:
Robert F Marcus
Joanne Sanders-Reio
- Página:
427
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-04.txt
- Documento número 593061
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Toward a comprehensive model of the school leaving process among Latinos
- Autor:
William Velez
Rogelio Saenz
- Página:
445
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-04.txt
- Documento número 593062
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting successful school completion: Critical conceptual and methodological guidelines
- Autor:
Sandra L Christenson
Mary F Sinclair
Camilla A Lehr
Yvonne Godber
- Página:
468
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-04.txt
- Documento número 593063
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A validation study of teh Penn interactive peer play scale with urban Hispanic and African American preschool children
- Autor:
Marcelo Castro
Julia L Mendez
John Fantuzzo
- Página:
109
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 593064
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Accuracy-based phonological awareness tasks: Are they reliable, efficient, and sensitive to growth?
- Autor:
Sandra M Chafouleas
Brian K Martens
- Página:
128
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 593065
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Enlace directo