- importsource = "00219584-2011-07.txt"
- Artículo:
The Solvated Proton is NOT H3O+!
- Autor:
Todd P. Silverstein
- Página:
875
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-07.txt
- Documento número 1141047
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:31 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:31 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Canisius College Summer Science Camp: Combining Science and Education Experts To Increase Middle School Students’ Interest in Science
- Autor:
Phillip M. Sheridan
Steven H. Szczepankiewicz
Christopher R. Mekelburg
Kara M. Schwabel
- Página:
876
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-07.txt
- Documento número 1141048
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:31 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:31 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Visualizing Chemistry with Infrared Imaging
- Autor:
Charles Xie
- Página:
881
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-07.txt
- Documento número 1141049
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:31 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:31 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Three-Dimensional Structural Chemistry Using Crystal Structure Databases. 3. The Cambridge Structural Database System: Information Content and Access Software in Educational Applications
- Autor:
Gary M. Battle
Frank H. Allen
Gregory M. Ferrence
- Página:
886
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-07.txt
- Documento número 1141050
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:31 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:31 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Three-Dimensional Structural Chemistry Using Crystal Structure Databases. 4. Examples of Discovery-Based Learning Using the Complete Cambridge Structural Database
- Autor:
Gary M. Battle
Frank H. Allen
Gregory M. Ferrence
- Página:
891
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
88
- Número:
7
- Periodo:
Julio 2011
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2011-07.txt
- Documento número 1141051
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:31 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:31 a. m.
- Enlace directo