- importsource = "03601315-2008-09.txt"
- Artículo:
Pre-service and in-service teachers’ experiences of learning to program in an object-oriented language
- Autor:
Irene Govender
Diane J. Grayson
- Página:
874
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 983584
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The development of a cognitive tool for teaching and learning fractions in the mathematics classroom: A design-based study
- Autor:
Siu Cheung Kong
- Página:
886
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 983585
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of a computer-based cartooning tool on children’s cartoons and written stories
- Autor:
M. Madden
P.W.H. Chung
C.W. Dawson
- Página:
900
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 983586
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A novel approach for assisting teachers in analyzing student web-searching behaviors
- Autor:
Gwo-Jen Hwang
Pei-Shan Tsai
Chin-Chung Tsai
Judy C.R. Tseng
- Página:
926
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 983587
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of scaffolding students’ context-generating cognitive activity in technology-enhanced case-based learning
- Autor:
Stavros N. Demetriadis
Pantelis M. Papadopoulos
Ioannis G. Stamelos
- Página:
939
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 983588
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo