1. importsource = "03601315-2008-09.txt"
Se encontraron 96 resultados.
Artículo:

Pre-service and in-service teachers’ experiences of learning to program in an object-oriented language

Autor:

Irene Govender

Diane J. Grayson

Página:

874

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 983584
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The development of a cognitive tool for teaching and learning fractions in the mathematics classroom: A design-based study

Autor:

Siu Cheung Kong

Página:

886

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 983585
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effect of a computer-based cartooning tool on children’s cartoons and written stories

Autor:

M. Madden

P.W.H. Chung

C.W. Dawson

Página:

900

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 983586
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A novel approach for assisting teachers in analyzing student web-searching behaviors

Autor:

Gwo-Jen Hwang

Pei-Shan Tsai

Chin-Chung Tsai

Judy C.R. Tseng

Página:

926

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 983587
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effect of scaffolding students’ context-generating cognitive activity in technology-enhanced case-based learning

Autor:

Stavros N. Demetriadis

Pantelis M. Papadopoulos

Ioannis G. Stamelos

Página:

939

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-09.txt

  • Documento número 983588
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
  • Enlace directo