- isn = "10453830"
- Artículo:
Incidence and mental health impact of sexual orientation victimization of lesbian, gay, and bisexual youths in high school
- Autor:
Anthony R D'Augelli
Neil W Pilkington
Scott L Hershberger
- Página:
148
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 424336
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Treatment of selective mutism: A best-evidence synthesis
- Autor:
Beth Pionek Stone
Thomas R Kratochwill
Ingrid Sladezcek
Ronald C Serlin
- Página:
168
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 424337
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Intersersing additional easier items to enhance mathematics performance on subtests requiring different task demands
- Autor:
Sheri Robinson
Christopher H Skinner
- Página:
191
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 424338
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating research and practice: An ecological analysis of the dynamics behind bullying and victimization
- Autor:
Susan M Swearer
- Página:
206
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 424339
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Critical levels of perceived social support associated with student adjustment
- Autor:
Michelle Kilpatrick Demaray
Christine Kerres Malecki
- Página:
213
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-03.txt
- Documento número 424340
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo