- isn = "10613773"
- Artículo:
Description of EduCOM: A graphical modeling and programming language for teaching and learning digital communication systems
- Autor:
Jake Gunther
- Página:
697
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2011-04.txt
- Documento número 983093
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational program for teaching seepage studies (EPTS)
- Autor:
F. A. M. Allawi
- Página:
708
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2011-04.txt
- Documento número 983094
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Protein folding for finding active sites by the VMD tool and force field simulation
- Autor:
Wen-Tsai Sung
- Página:
717
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2011-04.txt
- Documento número 983095
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Internet-based instructional resource exposing middle school students to structural and earthquake engineering
- Autor:
Gilberto Mosqueda
- Página:
724
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2011-04.txt
- Documento número 983096
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interactive training simulator for aerial working platform in a virtual environment
- Autor:
Jae-Sug Ki
- Página:
733
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2011-04.txt
- Documento número 983097
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:38 a. m.
- Enlace directo