- isn = "00222437"
- Artículo:
A Comparison of Multidimensional Scaling Methods for Perceptual Mapping
- Autor:
Tammo H.A. Bijmolt
Michel Wedel
- Página:
277
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1999
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-1999-02.txt
- Documento número 1670381
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Distribution of Survey Contact and Participation in the United States: Constructing a Survey-Based Estimate
- Autor:
Barbara Bickart
David Schmittlein
- Página:
286
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1999
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-1999-02.txt
- Documento número 1670382
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
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- Artículo:
Relatedness, Prominence, and Constructive Sponsor Identification Proper identification of event sponsors is a key concern in sponsorship communication. Although the industry has assumed that event sponsors are identified primarily through pure recollection, this research shows that sponsor identification involves a substantial degree of construction
- Autor:
Gita Venkatarami Johar
Michel Tuan Pham
- Página:
299
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
36
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1999
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-1999-03.txt
- Documento número 1670383
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
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- Artículo:
Vital Dimensions in Volume Perceptions: Can the Eye Fool the Stomach When choosing specific brands or sizes, consumers must determine which package is larger and by how much
- Autor:
Priya Raghubir
Aradhna Krishna
- Página:
313
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
36
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1999
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-1999-03.txt
- Documento número 1670384
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- Artículo:
New Product Introduction and Incumbent Response Strategies: Their Interrelationship and the Role of Multimarket Contact
- Autor:
Venkatesh Shankar
- Página:
327
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
36
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1999
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-1999-03.txt
- Documento número 1670385
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