1. isn = "00222437"
Se encontraron 1143 resultados.
Artículo:

A Comparison of Multidimensional Scaling Methods for Perceptual Mapping

Autor:

Tammo H.A. Bijmolt

Michel Wedel

Página:

277

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Mayo 1999

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-1999-02.txt

  • Documento número 1670381
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Distribution of Survey Contact and Participation in the United States: Constructing a Survey-Based Estimate

Autor:

Barbara Bickart

David Schmittlein

Página:

286

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Mayo 1999

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-1999-02.txt

  • Documento número 1670382
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Relatedness, Prominence, and Constructive Sponsor Identification Proper identification of event sponsors is a key concern in sponsorship communication. Although the industry has assumed that event sponsors are identified primarily through pure recollection, this research shows that sponsor identification involves a substantial degree of construction

Autor:

Gita Venkatarami Johar

Michel Tuan Pham

Página:

299

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

36

Número:

3

Periodo:

Agosto 1999

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-1999-03.txt

  • Documento número 1670383
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Vital Dimensions in Volume Perceptions: Can the Eye Fool the Stomach When choosing specific brands or sizes, consumers must determine which package is larger and by how much

Autor:

Priya Raghubir

Aradhna Krishna

Página:

313

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

36

Número:

3

Periodo:

Agosto 1999

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-1999-03.txt

  • Documento número 1670384
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

New Product Introduction and Incumbent Response Strategies: Their Interrelationship and the Role of Multimarket Contact

Autor:

Venkatesh Shankar

Página:

327

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

36

Número:

3

Periodo:

Agosto 1999

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-1999-03.txt

  • Documento número 1670385
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Enlace directo