- importsource = "03601315-2008-04.txt"
- Artículo:
Collaborative learning activities at a distance via interactive videoconferencing in elementary schools: Parents’ attitudes
- Autor:
Panagiotes S. Anastasiades
Elena Vitalaki
Nikos Gertzakis
- Página:
1527
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 983522
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Face-to-face contact at the midpoint of an online collaboration: Its impact on the patterns of participation, interaction, affect, and behavior over time
- Autor:
Nicolas Michinov
Estelle Michinov
- Página:
1540
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 983523
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Is students’ computer use at home related to their mathematical performance at school?
- Autor:
Jörg Wittwer
Martin Senkbeil
- Página:
1558
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 983524
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Facilitating interactions through structured web-based bulletin boards: A quasi-experimental study on promoting learners’ critical thinking skills
- Autor:
Ya-Ting C. Yang
Timothy Newby
Robert Bill
- Página:
1572
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 983525
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo