- isn = "01430343"
- Artículo:
Cosietal Monitoring Of Advances In Children’s Rights Standards And Treatment
- Autor:
Malfrid Grude Flerroy
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1569653
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Facilitating The Transitions To Democratic Living In South Africa: An Educational Psychology Approach; South Africa Is Experiences A Process Of Political And Social Transformation Unprecedented In Its History
- Autor:
Terry De Jong
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1569654
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School Based Consultation: Developing A School Focused View In A Physically A¡Handicapped School In Hong Kong; The Use Of School Consultation, As A Method Of Delivering Educational Psychology Services To School Through Collaborative Problem Solving Is Illustrated By An Instances Of Assisting A Physically Handicapped School In Hing Kong Develop A School Focused View On Meeting Children’s Needs
- Autor:
Agnes Ma
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1569655
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teacher Students Discordance: Accounting For Predictive Error Of Over Identification; While Most School Systems Engage In Some Type Of Kindergarten Screening In Order To Identify Students At Tricks Of Early School And Learning Problems
- Autor:
Genevieve Marie Johnson
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1569656
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sex Differences In Second Language Ability: An Irish Study
- Autor:
Richard Lynn
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1569657
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo