1. aut = "EJ Boyland"
Se encontraron 2 resultados.
Artículo:

Advertising as a cue to consume: a systematic review and meta-analysis of the effects of acute exposure to unhealthy food and nonalcoholic beverage advertising on intake in children and adults.

Autor:

EJ Boyland

S Nolan

B Kelly

Página:

519

Publicación:

The American Journal of Clinical Nutrition

Volúmen:

103

Número:

2

Periodo:

February 2016

ISSN:

00029165

SrcID:

00029165-2016-02.txt

  • Documento número 20318
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:35 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:35 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Advertising as a cue to consume: a systematic review and meta-analysis of the effects of acute exposure to unhealthy food and nonalcoholic beverage advertising on intake in children and adults.

Autor:

EJ Boyland

S Nolan

B Kelly

Página:

519

Publicación:

The American Journal of Clinical Nutrition

Volúmen:

103

Número:

2

Periodo:

February 2016

ISSN:

00029165

SrcID:

00029165-2016-02.txt

  • Documento número 906667
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:23 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:23 a. m.
  • Enlace directo