1. aut = "Edward Zigler"
Se encontraron 3 resultados.
Artículo:

A National Plan For Extended Childhood Intervention.

Autor:

Edward Zigler

Sally J. Styfco

Página:

106

Publicación:

HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055

Volúmen:

64

Número:

1

Periodo:

SPRING 1994

SrcID:

1994-01REVIEW.TXT

  • Documento número 1495847
  • Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:55:56 p. m.
  • Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:55:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Early Childhood Intervention

Autor:

Edward Zigler

Cara Taussing

Kathryn Black

Resumen:

A Promising Preventive for Juvenile Delinquency Reductions in rates of juvenile delinquency are unanticipated benefits of early childhood intervention programs aimed at academic achievement. in light of the nation’s weakening ability to support an array of social services, primary prevention programs may prove more cost-effective than expected.

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

47

Número:

8

Periodo:

Agosto 1992

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1992-08.txt

  • Documento número 1570087
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:04 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:04 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Early Childhood Intervention

Autor:

Edward Zigler

Cara Taussing

Kathryn Black

Resumen:

A Promising Preventive for Juvenile Delinquency Reductions in rates of juvenile delinquency are unanticipated benefits of early childhood intervention programs aimed at academic achievement. in light of the nation’s weakening ability to support an array of social services, primary prevention programs may prove more cost-effective than expected.

Publicación:

The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association

Volúmen:

47

Número:

8

Periodo:

Agosto 1992

ISSN:

0003066X

SrcID:

0003066X-1992-08.txt

  • Documento número 1634882
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:37 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:37 p. m.
  • Enlace directo