- aut = "Elaine Hall"
- Artículo:
A sound foundation? What we know about the impact of environments on learning and the implications for Building Schools for the Future
- Autor:
Pamela Woolner
Elaine Hall
Steve Higgins
Caroline McCaughey
Kate Wall
- Página:
47
- Publicación:
The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas
- Volúmen:
33
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-01.txt
- Documento número 332868
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A sound foundation? What we know about the impact of environments on learning and the implications for Building Schools for the Future
- Autor:
Pamela Woolner
Elaine Hall
Steve Higgins
Caroline McCaughey
Kate Wall
- Página:
47
- Publicación:
The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas
- Volúmen:
33
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-01.txt
- Documento número 770021
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A sound foundation? What we know about the impact of environments on learning and the implications for Building Schools for the Future
- Autor:
Pamela Woolner
Elaine Hall
Steve Higgins
Caroline McCaughey
Kate Wall
- Página:
47
- Publicación:
The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas
- Volúmen:
33
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-01.txt
- Documento número 822600
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A sound foundation? What we know about the impact of environments on learning and the implications for Building Schools for the Future
- Autor:
Pamela Woolner
Elaine Hall
Steve Higgins
Caroline McCaughey
Kate Wall
- Página:
47
- Publicación:
The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas
- Volúmen:
33
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-01.txt
- Documento número 1231791
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
- Enlace directo
- 1-4