- aut = "Eleanor C. Sayre"
- Artículo:
What happens between pre- and post-tests: Multiple measurements of student understanding during an introductory physics course
- Autor:
Andrew F. Heckler
Eleanor C. Sayre
- Página:
768
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 634309
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What happens between pre- and post-tests: Multiple measurements of student understanding during an introductory physics course
- Autor:
Andrew F. Heckler
Eleanor C. Sayre
- Página:
768
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 25124
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What happens between pre- and post-tests: Multiple measurements of student understanding during an introductory physics course
- Autor:
Andrew F. Heckler
Eleanor C. Sayre
- Página:
768
- Sección:
Physics and education research
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
78
- Número:
07
- Periodo:
Julio 2010
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2010-07.txt
- Documento número 911473
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:57:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Traditionally taught students learn; actively engaged students remember
- Autor:
Scott V. Franklin
Eleanor C. Sayre
Jessica W. Clark
- Página:
798
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2014-08.txt
- Documento número 25789
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:30:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:30:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Traditionally taught students learn; actively engaged students remember
- Autor:
Scott V. Franklin
Eleanor C. Sayre
Jessica W. Clark
- Página:
798
- Publicación:
American Journal of Physics
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
00029505
- SrcID:
00029505-2014-08.txt
- Documento número 912138
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:58:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:58:02 a. m.
- Enlace directo
- 1-5