- aut = "Elizabeth A. Boyle"
- Artículo:
Evaluation of a game to teach requirements collection and analysis in software engineering at tertiary education level
- Autor:
Thomas Hainey
Thomas M. Connolly
Mark Stansfield
Elizabeth A. Boyle
- Página:
21
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 93236
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A narrative literature review of games, animations and simulations to teach research methods and statistics
- Autor:
Elizabeth A. Boyle
Ewan W. MacArthur
Thomas M. Connolly
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
74
- Periodo:
mayo 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-05.txt
- Documento número 93804
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of a game to teach requirements collection and analysis in software engineering at tertiary education level
- Autor:
Thomas Hainey
Thomas M. Connolly
Mark Stansfield
Elizabeth A. Boyle
- Página:
21
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 984057
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A narrative literature review of games, animations and simulations to teach research methods and statistics
- Autor:
Elizabeth A. Boyle
Ewan W. MacArthur
Thomas M. Connolly
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
74
- Periodo:
mayo 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-05.txt
- Documento número 984625
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of a game to teach requirements collection and analysis in software engineering at tertiary education level
- Autor:
Thomas Hainey
Thomas M. Connolly
Mark Stansfield
Elizabeth A. Boyle
- Página:
21
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 731068
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-7