- aut = "Ellen Yezierski"
- Artículo:
Exploring the Structure and Function of the Chemistry Self-Concept Inventory with High School Chemistry Students
- Autor:
Sara E. Nielsen
Ellen Yezierski
- Página:
1782
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 250166
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Test–Retest Reliability of the Adaptive Chemistry Assessment Survey for Teachers: Measurement Error and Alternatives to Correlation
- Autor:
Jordan Harshman
Ellen Yezierski
- Página:
239
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 250277
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effectiveness of Inquiry-Based Lessons Using Particulate Level Models To Develop High School Students’ Understanding of Conceptual Stoichiometry
- Autor:
Stephanie Kimberlin
Ellen Yezierski
- Página:
1002
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 250424
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the Structure and Function of the Chemistry Self-Concept Inventory with High School Chemistry Students
- Autor:
Sara E. Nielsen
Ellen Yezierski
- Página:
1782
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 1142785
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Test–Retest Reliability of the Adaptive Chemistry Assessment Survey for Teachers: Measurement Error and Alternatives to Correlation
- Autor:
Jordan Harshman
Ellen Yezierski
- Página:
239
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-02.txt
- Documento número 1142896
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-10