- aut = "Fang-Ying Yang"
- Artículo:
Examining high-school students’ preferences toward learning environments, personal beliefs and concept learning in web-based contexts
- Autor:
Fang-Ying Yang
Cheng-Chieh Chang
- Página:
848
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 632605
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating university student preferences and beliefs about learning in the web-based context
- Autor:
Fang-Ying Yang
Chin-Chung Tsai
- Página:
1284
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 92684
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining high-school students’ preferences toward learning environments, personal beliefs and concept learning in web-based contexts
- Autor:
Fang-Ying Yang
Cheng-Chieh Chang
- Página:
848
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 92905
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the cognitive loads of high-school students as they learn concepts in web-based environments
- Autor:
Cheng-Chieh Chang
Fang-Ying Yang
- Página:
673
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 93150
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating university student preferences and beliefs about learning in the web-based context
- Autor:
Fang-Ying Yang
Chin-Chung Tsai
- Página:
1284
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 983505
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:42 a. m.
- Enlace directo