- aut = "Fanny C.Y. Chong"
- Artículo:
Understanding the ways in which design features of educational websites impact upon student learning outcomes in blended learning environments
- Autor:
David Kember
Carmel McNaught
Fanny C.Y. Chong
Paul Lam
K.F. Cheng
- Página:
1183
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-11.txt
- Documento número 93197
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Understanding the ways in which design features of educational websites impact upon student learning outcomes in blended learning environments
- Autor:
David Kember
Carmel McNaught
Fanny C.Y. Chong
Paul Lam
K.F. Cheng
- Página:
1183
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-11.txt
- Documento número 984018
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Understanding the ways in which design features of educational websites impact upon student learning outcomes in blended learning environments
- Autor:
David Kember
Carmel McNaught
Fanny C.Y. Chong
Paul Lam
K.F. Cheng
- Página:
1183
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-11.txt
- Documento número 694528
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:33 a. m.
- Enlace directo
- 1-3