- aut = "Frank M Gresham"
- Artículo:
“What’s wrong in this picture?”: response to Motta et al.’s review of human figure drawings
- Autor:
Frank M. Gresham
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
8
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1993
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1993-03.txt
- Documento número 1569813
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Generalization of social skills: risks of choosing form over function
- Autor:
Frank M. Gresham
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-02.txt
- Documento número 1569838
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Critical analysis of the 1992 AAMR definition: implications for school psychology
- Autor:
Frank M. Gresham
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-01.txt
- Documento número 1569848
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social validation: a unifying concept for school-based consultation research and practice
- Autor:
Frank M. Gresham
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-03.txt
- Documento número 1569876
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Utility of intelligence tests for treatment planning, classification, and placement decision: recent empirical findings and future directions
- Autor:
Frank M. Gresham
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-03.txt
- Documento número 1569904
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo