1. aut = "Frank R. Kardes"
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Artículo:

Persistent Preferences for Product Attributes: The Effects of the Initial Choice Context and Uninformative Experience

Autor:

A. V. Muthukrishnan

Frank R. Kardes

Página:

89

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

28

Número:

1

Periodo:

Junio 2001

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2001-02.txt

  • Documento número 1669722
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Artículo:

The Role of Direction of Comparison, Attribute-Based Processing, and Attitude-Based Processing in Consumer Preference

Autor:

Susan Powell Mantel

Frank R. Kardes

Página:

335

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

25

Número:

4

Periodo:

Marzo 1999

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-1999-01.txt

  • Documento número 1669675
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Artículo:

The role of selective information processing in price quality inference

Autor:

Frank R. Kardes

Maria L. Cronley

Página:

368

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

31

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2004

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2004-03.txt

  • Documento número 1669876
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Artículo:

The Timing of Repeat Purchases of Costumers Durable Goods: The Role of Functional Based of Costumer Attitudes

Autor:

Rajdeep Grewal

Raj Mehta

Frank R. Kardes

Página:

101

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

41

Número:

1

Periodo:

Febrero 2004

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2004-01.txt

  • Documento número 1670557
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Artículo:

The Role of the Need for Cognitive Closure in the Effectiveness of the Disrupt-Then-Reframe Influence Technique

Autor:

Frank R. Kardes

Bob M. Fennis

Edward R. Hirt

Zakary L Tormala

Brian Bullington

Página:

377

Publicación:

Journal Of Consumer Research

Volúmen:

34

Número:

3

Periodo:

Octubre 2007

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2007-03.txt

  • Documento número 251544
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:11 p. m.
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