- aut = "Leonard A. Schlesinger"
- Artículo:
The service-driven service company
- Autor:
James L. Heskett
Leonard A. Schlesinger
- Página:
71
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
69
- Número:
5
- Periodo:
Septiembre-Octubre 1991
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1991-05.txt
- Documento número 1460845
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:51:33 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:51:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The fundamental goal of every business should be to achieve the full profit potential of each customcr relationship, argue Alan W.H. Grant and Leonard A. Schlesinger in "Realize Your Customers' Full Profit Potential." But only today can companies use information and technology tools to optimize what the authors call the value exchange: the connection between a companys financial investment in customer relationships and the return that customers generate in responding to that investment.
- Autor:
Alan W.H. Grant
Leonard A. Schlesinger
- Página:
59
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
5
- Periodo:
Septiembre-Octubre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-05.TXT
- Documento número 1461024
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:30 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
La elección de estrategias para el cambio.
- Autor:
John P. Kotter
Leonard A. Schlesinger
- Página:
21
- Publicación:
EMPRENDEDORES ISSN 01877828
- Número:
48 SUPLEMENTO
- Periodo:
SEPTIEMBRE 2001
- SrcID:
2001-09EMPSUP.txt
- Documento número 1488342
- Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 01:07:19 p. m.
- Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 01:07:19 p. m.
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- Artículo:
The service-driven service company
- Autor:
James L. Heskett
Leonard A. Schlesinger
- Página:
71
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
69
- Número:
5
- Periodo:
Septiembre-Octubre 1991
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1991-05.txt
- Documento número 1609468
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:46 p. m.
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- Artículo:
The fundamental goal of every business should be to achieve the full profit potential of each customcr relationship, argue Alan W.H. Grant and Leonard A. Schlesinger in "Realize Your Customers' Full Profit Potential." But only today can companies use information and technology tools to optimize what the authors call the value exchange: the connection between a companys financial investment in customer relationships and the return that customers generate in responding to that investment.
- Autor:
Alan W.H. Grant
Leonard A. Schlesinger
- Página:
59
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
5
- Periodo:
Septiembre-Octubre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-05.TXT
- Documento número 1609647
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
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