1. aut = "Leonard A. Schlesinger"
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Artículo:

The service-driven service company

Autor:

James L. Heskett

Leonard A. Schlesinger

Página:

71

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

69

Número:

5

Periodo:

Septiembre-Octubre 1991

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1991-05.txt

  • Documento número 1460845
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:51:33 a. m.
  • Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:51:33 a. m.
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Artículo:

The fundamental goal of every business should be to achieve the full profit potential of each customcr relationship, argue Alan W.H. Grant and Leonard A. Schlesinger in "Realize Your Customers' Full Profit Potential." But only today can companies use information and technology tools to optimize what the authors call the value exchange: the connection between a companys financial investment in customer relationships and the return that customers generate in responding to that investment.

Autor:

Alan W.H. Grant

Leonard A. Schlesinger

Página:

59

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

73

Número:

5

Periodo:

Septiembre-Octubre 1995

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1995-05.TXT

  • Documento número 1461024
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:30 a. m.
  • Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:30 a. m.
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Artículo:

La elección de estrategias para el cambio.

Autor:

John P. Kotter

Leonard A. Schlesinger

Página:

21

Publicación:

EMPRENDEDORES ISSN 01877828

Número:

48 SUPLEMENTO

Periodo:

SEPTIEMBRE 2001

SrcID:

2001-09EMPSUP.txt

  • Documento número 1488342
  • Actualizado el jueves, 13 de mayo de 2021 01:07:19 p. m.
  • Creado el jueves, 13 de mayo de 2021 01:07:19 p. m.
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Artículo:

The service-driven service company

Autor:

James L. Heskett

Leonard A. Schlesinger

Página:

71

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

69

Número:

5

Periodo:

Septiembre-Octubre 1991

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1991-05.txt

  • Documento número 1609468
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:46 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:46 p. m.
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Artículo:

The fundamental goal of every business should be to achieve the full profit potential of each customcr relationship, argue Alan W.H. Grant and Leonard A. Schlesinger in "Realize Your Customers' Full Profit Potential." But only today can companies use information and technology tools to optimize what the authors call the value exchange: the connection between a companys financial investment in customer relationships and the return that customers generate in responding to that investment.

Autor:

Alan W.H. Grant

Leonard A. Schlesinger

Página:

59

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

73

Número:

5

Periodo:

Septiembre-Octubre 1995

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1995-05.TXT

  • Documento número 1609647
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:48 p. m.
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