- aut = "R. D. Muijs"
- Artículo:
The social origins of students identified as gifted and talented in England: a geo-demographic analysis
- Autor:
R. J. Campbell
R. D. Muijs
J. G. A. Neelands
W. Robinson
D. Eyre; R. Hewston
- Página:
103
- Publicación:
The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas
- Volúmen:
33
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-01.txt
- Documento número 332871
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The social origins of students identified as gifted and talented in England: a geo-demographic analysis
- Autor:
R. J. Campbell
R. D. Muijs
J. G. A. Neelands
W. Robinson
D. Eyre; R. Hewston
- Página:
103
- Publicación:
The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas
- Volúmen:
33
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-01.txt
- Documento número 770024
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The social origins of students identified as gifted and talented in England: a geo-demographic analysis
- Autor:
R. J. Campbell
R. D. Muijs
J. G. A. Neelands
W. Robinson
D. Eyre; R. Hewston
- Página:
103
- Publicación:
The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas
- Volúmen:
33
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-01.txt
- Documento número 822603
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The social origins of students identified as gifted and talented in England: a geo-demographic analysis
- Autor:
R. J. Campbell
R. D. Muijs
J. G. A. Neelands
W. Robinson
D. Eyre; R. Hewston
- Página:
103
- Publicación:
The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas
- Volúmen:
33
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-01.txt
- Documento número 1231794
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
- Enlace directo
- 1-4