1. aut = "R. D. Muijs"
Se encontraron 4 resultados.
Artículo:

The social origins of students identified as gifted and talented in England: a geo-demographic analysis

Autor:

R. J. Campbell

R. D. Muijs

J. G. A. Neelands

W. Robinson

D. Eyre; R. Hewston

Página:

103

Publicación:

The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas

Volúmen:

33

Número:

1

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-01.txt

  • Documento número 332871
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The social origins of students identified as gifted and talented in England: a geo-demographic analysis

Autor:

R. J. Campbell

R. D. Muijs

J. G. A. Neelands

W. Robinson

D. Eyre; R. Hewston

Página:

103

Publicación:

The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas

Volúmen:

33

Número:

1

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-01.txt

  • Documento número 770024
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The social origins of students identified as gifted and talented in England: a geo-demographic analysis

Autor:

R. J. Campbell

R. D. Muijs

J. G. A. Neelands

W. Robinson

D. Eyre; R. Hewston

Página:

103

Publicación:

The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas

Volúmen:

33

Número:

1

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-01.txt

  • Documento número 822603
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The social origins of students identified as gifted and talented in England: a geo-demographic analysis

Autor:

R. J. Campbell

R. D. Muijs

J. G. A. Neelands

W. Robinson

D. Eyre; R. Hewston

Página:

103

Publicación:

The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas

Volúmen:

33

Número:

1

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-01.txt

  • Documento número 1231794
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:37:21 a. m.
  • Enlace directo