1. aut = "R. Jenkins"
Se encontraron 8 resultados.
Artículo:

Examining the validity of two measures for formative teaching: Reading aloud and maze

Autor:

Joseph R. Jenkins

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

59

Número:

5

Periodo:

Marzo-Abril 1993

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1993-05.txt

  • Documento número 1568762
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Accommodations for individual differences without classroom ability groups: an experiment in school restructuring

Autor:

Joseph R. Jenkins

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

60

Número:

4

Periodo:

Febrero 1994

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1994-04.txt

  • Documento número 1568802
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How cooperative learning works for special education and remedial students

Autor:

Joseph R. Jenkins

Resumen:

Teachers’ perceptions of the efficacy of cooperative learning for students with special meads are generally positive, but focus primarily on self-esteem, safe learning environment, and classroom success

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

69

Número:

3

Periodo:

Primavera 2003

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2003-03.txt

  • Documento número 1569037
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining the validity of two measures for formative teaching: Reading aloud and maze

Autor:

Joseph R. Jenkins

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

59

Número:

5

Periodo:

Marzo-Abril 1993

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1993-05.txt

  • Documento número 1633557
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Accommodations for individual differences without classroom ability groups: an experiment in school restructuring

Autor:

Joseph R. Jenkins

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

60

Número:

4

Periodo:

Febrero 1994

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1994-04.txt

  • Documento número 1633597
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
  • Enlace directo