- aut = "R. Jenkins"
- Artículo:
Examining the validity of two measures for formative teaching: Reading aloud and maze
- Autor:
Joseph R. Jenkins
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-05.txt
- Documento número 1568762
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Accommodations for individual differences without classroom ability groups: an experiment in school restructuring
- Autor:
Joseph R. Jenkins
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-04.txt
- Documento número 1568802
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How cooperative learning works for special education and remedial students
- Autor:
Joseph R. Jenkins
- Resumen:
Teachers’ perceptions of the efficacy of cooperative learning for students with special meads are generally positive, but focus primarily on self-esteem, safe learning environment, and classroom success
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
69
- Número:
3
- Periodo:
Primavera 2003
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2003-03.txt
- Documento número 1569037
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining the validity of two measures for formative teaching: Reading aloud and maze
- Autor:
Joseph R. Jenkins
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-05.txt
- Documento número 1633557
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Accommodations for individual differences without classroom ability groups: an experiment in school restructuring
- Autor:
Joseph R. Jenkins
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-04.txt
- Documento número 1633597
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:22 p. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-8