1. aut = "Rajeev K. Tyagi"
Se encontraron 4 resultados.
Artículo:

Do Strategic Conclusions Depend on How Price Is Defined in Models of Distribution Channels?

Autor:

Rajeev K. Tyagi

Resumen:

Models of distribution channels have defined retailer and manufacturer pricing decision variables in different ways, such as absolute retail price or absolute retail margin and absolute manufacturer price or absolute manufacturer margin

Página:

228

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

42

Número:

2

Periodo:

May 2005

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2005-02.txt

  • Documento número 652160
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Do Strategic Conclusions Depend on How Price Is Defined in Models of Distribution Channels?

Autor:

Rajeev K. Tyagi

Resumen:

Models of distribution channels have defined retailer and manufacturer pricing decision variables in different ways, such as absolute retail price or absolute retail margin and absolute manufacturer price or absolute manufacturer margin

Página:

228

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

42

Número:

2

Periodo:

May 2005

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2005-02.txt

  • Documento número 252589
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:18 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:18 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Do Strategic Conclusions Depend on How Price Is Defined in Models of Distribution Channels?

Autor:

Rajeev K. Tyagi

Resumen:

Models of distribution channels have defined retailer and manufacturer pricing decision variables in different ways, such as absolute retail price or absolute retail margin and absolute manufacturer price or absolute manufacturer margin

Página:

228

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

42

Número:

2

Periodo:

May 2005

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2005-02.txt

  • Documento número 1145208
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:26:05 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:26:05 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

One of the main purposes of manufacturer trade promotions is to induce retailers to pass some of the incentives to consumers to increase retail sales

Autor:

Rajeev K. Tyagi

Página:

514

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

36

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1999

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-1999-04.TXT

  • Documento número 1670407
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Enlace directo