- aut = "Rajeev K. Tyagi"
- Artículo:
Do Strategic Conclusions Depend on How Price Is Defined in Models of Distribution Channels?
- Autor:
Rajeev K. Tyagi
- Resumen:
Models of distribution channels have defined retailer and manufacturer pricing decision variables in different ways, such as absolute retail price or absolute retail margin and absolute manufacturer price or absolute manufacturer margin
- Página:
228
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
42
- Número:
2
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2005-02.txt
- Documento número 652160
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do Strategic Conclusions Depend on How Price Is Defined in Models of Distribution Channels?
- Autor:
Rajeev K. Tyagi
- Resumen:
Models of distribution channels have defined retailer and manufacturer pricing decision variables in different ways, such as absolute retail price or absolute retail margin and absolute manufacturer price or absolute manufacturer margin
- Página:
228
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
42
- Número:
2
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2005-02.txt
- Documento número 252589
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:18 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:18 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do Strategic Conclusions Depend on How Price Is Defined in Models of Distribution Channels?
- Autor:
Rajeev K. Tyagi
- Resumen:
Models of distribution channels have defined retailer and manufacturer pricing decision variables in different ways, such as absolute retail price or absolute retail margin and absolute manufacturer price or absolute manufacturer margin
- Página:
228
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
42
- Número:
2
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2005-02.txt
- Documento número 1145208
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:26:05 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:26:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
One of the main purposes of manufacturer trade promotions is to induce retailers to pass some of the incentives to consumers to increase retail sales
- Autor:
Rajeev K. Tyagi
- Página:
514
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
36
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1999
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-1999-04.TXT
- Documento número 1670407
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
- Enlace directo
- 1-4