- aut = "Robert L. Linn"
- Artículo:
Policy and Validity Prospects for Performance-Based Assessment
- Autor:
Eva L. Baker
Harold F. O’Neil JR.
Robert L. Linn
- Resumen:
Performance-based assessment plays a central role in current education reform. A better research base is needed to evaluate the degree to which newly developed assessment can fulfill expectation
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
48
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 1993
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1993-12.txt
- Documento número 1570215
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:05 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:05 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Policy and Validity Prospects for Performance-Based Assessment
- Autor:
Eva L. Baker
Harold F. O’Neil JR.
Robert L. Linn
- Resumen:
Performance-based assessment plays a central role in current education reform. A better research base is needed to evaluate the degree to which newly developed assessment can fulfill expectation
- Publicación:
The American Psychologist: Journal of the American Psychological Association
- Volúmen:
48
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 1993
- ISSN:
0003066X
- SrcID:
0003066X-1993-12.txt
- Documento número 1635010
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:38 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:38 p. m.
- Enlace directo
- 1-2