- aut = "Roberta Day"
- Artículo:
Effects on Student Achievement in General Chemistry Following Participation in an Online Preparatory Course. ChemPrep, a Voluntary, Self-Paced, Online Introduction to Chemistry
- Autor:
Beatrice Botch
Roberta Day
William Vining
- Página:
547
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-03.txt
- Documento número 246335
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects on Student Achievement in General Chemistry Following Participation in an Online Preparatory Course. ChemPrep, a Voluntary, Self-Paced, Online Introduction to Chemistry
- Autor:
Beatrice Botch
Roberta Day
William Vining
- Página:
547
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-03.txt
- Documento número 803770
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:13 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects on Student Achievement in General Chemistry Following Participation in an Online Preparatory Course. ChemPrep, a Voluntary, Self-Paced, Online Introduction to Chemistry
- Autor:
Beatrice Botch
Roberta Day
William Vining
- Página:
547
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-03.txt
- Documento número 753374
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects on Student Achievement in General Chemistry Following Participation in an Online Preparatory Course. ChemPrep, a Voluntary, Self-Paced, Online Introduction to Chemistry
- Autor:
Beatrice Botch
Roberta Day
William Vining
- Página:
547
- Sección:
Especially for High School Teachers
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-03.txt
- Documento número 1138954
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:15 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:15 a. m.
- Enlace directo
- 1-4