1. aut = "Roberts, John H."
Se encontraron 7 resultados.
Artículo:

Defensive Marketing

Autor:

Roberts, John H.

Resumen:

This is a best practice article that discusses defensive marketing strategy. The four basic types of defensive marketing are positive, inertial, parity, and retarding. The first two strategies establish the company's superior position in relation to the new market entrant

Página:

150

Sección:

Best Practice

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

83

Número:

11

Periodo:

November 2005

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2005-11.txt

  • Documento número 648723
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:05 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:05 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Defensive Marketing

Autor:

Roberts, John H.

Resumen:

This is a best practice article that discusses defensive marketing strategy. The four basic types of defensive marketing are positive, inertial, parity, and retarding. The first two strategies establish the company's superior position in relation to the new market entrant

Página:

150

Sección:

Best Practice

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

83

Número:

11

Periodo:

November 2005

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2005-11.txt

  • Documento número 188461
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:16 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:16 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Defensive Marketing

Autor:

Roberts, John H.

Resumen:

This is a best practice article that discusses defensive marketing strategy. The four basic types of defensive marketing are positive, inertial, parity, and retarding. The first two strategies establish the company's superior position in relation to the new market entrant

Página:

150

Sección:

Best Practice

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

83

Número:

11

Periodo:

November 2005

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2005-11.txt

  • Documento número 1080374
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Consideration: Review of Research and Prospects for future insights

Autor:

Roberts John H

James M. Lattin

Página:

406

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

34

Número:

3

Periodo:

Agosto 1997

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-1997-03.TXT

  • Documento número 1412152
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:48:46 p. m.
  • Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:48:46 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Consideration: Review of Research and Prospects for future insights

Autor:

Roberts John H

James M. Lattin

Página:

406

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

34

Número:

3

Periodo:

Agosto 1997

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-1997-03.TXT

  • Documento número 1413192
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:58:24 p. m.
  • Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 07:58:24 p. m.
  • Enlace directo