1. aut = "Ron Shachar"
Se encontraron 2 resultados.
Artículo:

Cast Demographics Unobserved Segments Heterogeneous Switching Costs in a Television Viewing Choice Model In 1998 advertisers spent about $44 billion on television Advertising. Advertisers' spending on a show therefore, network revenue depends on the show's ratings the composition of its audiences

Autor:

Ron Shachar

John W, Emerson

Página:

173

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

2

Periodo:

Mayo 2000

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2000-02.TXT

  • Documento número 1670412
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Brands as Beacons A new source of loyalty to multiproduct firms

Autor:

Bharat N. Anand

Ron Shachar

Página:

135

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

41

Número:

2

Periodo:

Mayo 2004

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2004-02.txt

  • Documento número 1670559
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:35 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:35 p. m.
  • Enlace directo